Sales Manager, Office
Telefon: 33 43 26 97
Mail: smj@moment.dk
Statens og Kommunernes Indkøbscentral (SKI) har valgt Moment som førsteleverandør af vikarer inden for kontor og administration i hele landet. Det betyder, at du som offentlig indkøber kan opnå konkurrencedygtige priser og -vilkår, når du handler med os.
Førsteleverandør på SKI
Gennem SKI’s 17.17-aftale har vi opnået følgende tildelinger:
Førsteleverandør på Delaftale 6: Kontor- og administrationsvikarer i Østdanmark
Førsteleverandør på Delaftale 7: Kontor- og administrationsvikarer i Vestdanmark
Aftalen gælder fra d. 15. februar 2023 og fire år frem.
Det betyder, at du som offentlig indkøber kan opnå konkurrencedygtige priser og vilkår hos Moment. Når du handler gennem SKI-aftalen har du tilmed afløftet en eventuel udbudspligt.
I Moment har vi mere end 25 års erfaring med at levere vikarer inden for kontor og administration. Både til private og offentlige virksomheder. Vi ser frem til at bidrage til den fortsatte udvikling af det offentlige Danmark.
Sådan kommer vi i gang
Vi finder hurtigt og effektivt de ressourcer, I har brug for. Se her, hvordan I kommer i gang.
Send en mail til smj@moment.dk med en kort beskrivelse af jeres behov eller en anmodning om at blive kontaktet.
Vi kontakter jer hurtigst muligt derefter, afdækker opgaven og fremsender en opsummering af bestillingen pr. mail.
Vi koordinerer samtaler med screenede og egnede kandidater. Alt efter jeres behov, beslutter I eller vi, hvilke kandidater der skal starte hos jer.
Vi sender jer en ordrebekræftelse til underskrift.
Interesseret i at vide mere?