Mere tid til jeres forretning
Planlæg jeres ressourcer smartere og hurtigere - og få frigivet tid til alt det andet vigtige i virksomheden.
Spring over, hvor I kommer lettest videre
Sig nej tak til tidskrævende planlægning og tunge processer. Med digitale løsninger som fx vikar-app, videopræsentationer og online tidsregistrering får I nyttige features, der skaber mere tid til jeres kerneopgave(r).
Det handler om at tænke digitalt - og det gør vi.
Let (og hurtig) ansættelse
Uafhængig af tid og sted med videopræsentationer
Et stærkt værktøj til rekruttering og identifikation af de bedst egnede kandidater til jeres virksomhed er videopræsentation. Ansøgning via video er fleksibelt for kandidater - og det giver unikke fordele for os.
Fleksibel opsætning af spørgsmål og svar
Vi opsætter målrettede spørgsmål, som kan sendes til en større pulje af kandidater. Ansøgerne svarer og returnerer via video - præcis når det passer dem.
Sæt ansigt på kandidaterne
En videopræsentation lader os se og fornemme den enkelte kandidat via både kropssprog og tale. Vi får et indblik i mennesket bag, og vi kan hurtigt udvælge til personligt interview.
Planlæg jeres vikarressourcer, når det passer jer
Få fuld fleksibilitet i planlægning og håndtering af vikarer med features i vores selvbetjeningsløsning som fx:
- Indtastning af jeres behov direkte i kundeportalen, når det passer jer
- On-Demand justering og ændring af antal vagter (ved fx udsving og sygdom)
- Langsigtet planlægning og genbrug af ugentlige vagt-skabeloner
Kommunikation "on point"
Det skal være let at være kunde og vikar i Moment - ikke mindst, når det gælder kommunikationen mellem vikar, os og jer som kunde.
Vores vikar-app, Moment MyJob, giver direkte talerør med jeres vikarer, når der fx er behov for at kalde ekstra vikarer ind ved sygdom. Vikarerne anvender appen til online tidsregistrering hver gang, de møder ind på en vagt, går til og fra pause og når de går hjem.
Læs mere om MyJobVia en printet QR-kode, som vikarerne scanner med Moment MyJob, bliver arbejdstider automatisk overført til kundeportalen, hvor I kan godkende dem. En feature, som fx geotracking, sikrer derudover, at vikarens fysiske lokation matcher med jeres adresse.
Læs mere om MyJobIngen tidskrævende planlægning
Svinger jeres behov fra uge til uge? Slip for hovedbruddet med at få vagtønsker og aktuelt behov til at gå op i en højere enhed.
Vores algoritme matcher automatisk vikarernes ønsker med de vagter, I har behov for. Det betyder, at vi kan bruge tiden på det, der skaber værdi for jer såsom rekruttering, screening og fastholdelse af jeres vikarer.